torsdag 25 mars 2010

Den förlorade sonen hemma

Kom hem vid halv 11-tiden igår kväll, snackade lite och han hade köpt god tvål till mammiz för 300 kronor: Mmmmm!

Steg upp vid 9 idag och som vanligt morgonrutiner. De ringde idag ifrån Skruv och undrade om jag ville jobba och det tackade jag inte nej till, fick bara ändra på lite annat som jag planerat under dagen.

Var uppe på banken, apoteket och handlade i Lessebo, men hej hopp vad pengar man fick över då!! Fick även mindre fackpengar idag för kors jag hade ju jobbat  7 timmar och då drar de genast av 8 timmar och att man dessutom får betala 300 extra i fackavgift!  Jävla idioter!! Och Växjö Kommun ska skänka 1 miljon till stackars Victorias och Daniels bröllop, stackarna, de har ju inga pengar!! Fy faaan säger jag!! De borde skämmas!!

Var uppe och gosade med Liam och sen vid halv 2 körde jag då till Skruv och hälsade på pappa och Lucja. Mediciner, sjukdomar, mediciner och sjukdomar! Usch!

Vid kvart över 3 körde jag till jobbet! Härliga tider!! Jobbade sen till kvart över 9 och sen hemåt! Och diskade. . . min son hade ju inte orkat det efter middagen! Jobbigt att vara hemma hos mamma igen?

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: