måndag 15 mars 2010

Egentid

har jag haft en hel del av idag och nu äntligen börjar jag väl tänka på lite vad som är bra för mig! En lätt frukost idag, sen bädd och dusch och på det en promenad i den sköna solen, men fy katten var vinden var kall!

Upp till Agnes vid 12-tiden och sen körde vi till Lessebo vid halv 1. Agnes skulle uträtta lite ärenden och jag var med som sällskap, hem och hämta Adde eftersom han behövde upp och handla, stannade en stund hos Agnes och Simon och gosade med Liam. Sen hem med varorna och Adde och jag bar in mitt solarium som jag sen låg i efter kvällens middag. Bara njuta, njuta, tids nog hinner man nog inte med det!

Suttit vid TV:n ikväll och innan läggdags blir det mattan en timme och sen sova! Vart tog denna dag vägen?

1 kommentarer:

Sandra sa...

Jag kan inte sova om inte jag får ett dagligt inlägg här på kvällskvisten......men känn ingen press för all del.
SKRIV!!!!!

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: