lördag 13 mars 2010

Hellpainters fest

Steg upp sent igår, kanske bäst att sova ut tänkte jag, men nog fanken var det nån som skickade sms vid kvart över 8.

Städade sen och förberedde den ostbricka jag skulle bjuda mina damer på, var uppe hos Agnes och Simon, Adde och jag var uppe på Coop, duschade och lagade  en kollosalt god middag, om jag får säga det själv.

Hämtade Nettan vid kvart i 6 och vid 6 började då damerna rulla in, Eva, Sonja, Linda, Catrine och Carolina. Det blev då ostbricka och en massa dricka. Musik hade vi givetvis också men granntanten började som vanligt att knacka i väggen, började denna kväll halv 10. Trodde att man fick ha fest en gång i månaden och ljud till 10?

Ramlade sen upp till glasbaren, inte mycket folk denna kväll men roligt ändå! Tur att det finns fina pojkar att titta på  i alla fall! Kvällens höjdpunkt: Carolina på G, var uppe och sjöng med Oscar sista låten!!

Ramlade hem vid 1 och la mig! Bilder från fest och glasbaren kommer senare idag!!

1 kommentarer:

Sandra sa...

Kul, jag väntar med spänning på bilderna.

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: