måndag 8 mars 2010

Nu har vi vår i luften,

grabbar! Var har ni er?

Sov som vanligt ut och hann med och pyssla här lite på morgonen. Ringt en massa samtal om ditten och datten, dammsugit och vid halv 2 knalla jag upp till glasbrukets fika ställe. Där satt Agnes och Nadde. Sen for vi upp och hämta lille Liam, in på Coop, satt sen en stund hos lilla familjen och sen hem.

Låg sen på min matta en timme och sen blev det då dags för middag och disk.

Har suttit inne på datorn ikväll och skrattat. Vad skvaller och skit det kommer fram! Rätt så kul faktiskt men skrattar kanske inte när man har en dolk i ryggen? Tycker det är kul när det skvallras om mig för det skiter jag i, det gäller ändå bara människor man inte känner så väl, och de känner inte mig heller. Värre är det väl när “bästa vännen” skvallrar om en, dååå e de inte roligt! Då e det inga vänner!!

Ja, just det Sandra, det blev plommonkräm på de pallade plommonen jag knyckte av granntanten! Tyckte de var lite sura, var väl straffet!! He He!

Ikväll slapp vid TV:n igen och nytt avsnitt av “spårlöst”! Gråta en skvätt igen och sen längta tills fredagen!!!!

1 kommentarer:

Anette Jenkins sa...

Nä det är inte roligt när folk snackar skit om en. Men det är rätt roligt att reta upp folk:-)))som man inte behöver umgås med...Jag har ju rätt till min åsikt lr hur. Men som sagt var så är ju även kvinnor otrogna!!! Kram Anette J

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: