tisdag 2 mars 2010

Nedräkning? Kanske?

Vaknade 9 idag och nu känner jag mig faktiskt på lite bättre humör, försöker peppa mig själv varje morgon och kväll. Har rökt 2 cig idag och det är lite skillnad mot mina 30 om dagen, har ju även en period varit uppe i 50 men då var det ju bara sova, röka och lipa som gällde!

Frågar någon nu varför jag rökt 2 cig dag så säger jag bara; skit du i det, för att jag ville och för att jag kunde! Så enkelt är det med det! Tar en evig tid att ändra på sina rökrutiner har jag märkt och eftersom det första  jag brukar göra på morron när jag vaknar är ju att röka, men idag tryckte jag in en lila Läkerol i stället, under läppen!

Adde och jag var uppe och handlade en massa extrapriser i Lessebo idag, var inne på Apoteket och inne en sväng och snackade med Einarssons.

Hem och lekte Per Moberg i köket igen. Idag blev det 4 köttfärslimpor, Chili Con Carne, köttfärssås och 3 spagettilådor, bra att ha! Knallade sen upp till lilla familjen och gosade med en underbar, snorig, gnällig liten Liam. Hem och la mig på mattan och sen var det dags för middag!

Slappekväll vid TV:n som vanligt och ikväll är det ju “ Desperate housewiiiifes”! Sen drömma underliga drömmar igen!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: