onsdag 31 mars 2010

Nybro o Lessebo

har det blivit idag. Agnes och jag lämnade Liam på dagis vid 9 och drog sen vidare till Nybro och bilprovningen1 Fick vänta 45 minuter innan vi kom in och det kan man väl inte påstå att tiden var värd. Närainpå körföbud! Var och handlade på ÖB och sen till Broakulla och fikade hos morsan.

Hem och solade i mitt solarium för sista gången denna säsong och sen bar vi ut skiten!

Började förbereda lite för det innehåll som skulle vara i smörgåstårtan. Fick 3 oväntade besök av granndamen som påstod att nån snott hennes bruna plastbalja. Kom med förslaget att den kanske var inne hos “Elefanterna”. Nääää då! Joooo då, där var den. Adde bar in den till henne och hon förklarade att den är så bra att räfsa löv i, och vi skulle bara veta hur mycket lutfisk hon haft i den. Inköpt på Konsum för många år sen för en dyr penning!Tog cirka 10 minuter sen ringde hon på dörren igen och skulle berätta för mig då att baljan var upphittad! Förklarade då att jag var med och hittade baljan, fick ännu en förklaring på hur bra den var! Ja jösses.

Fortsatte med mitt och då ringde det än en gång på dörren, denna gång ville hon ge mig nån blomma hon delat på som ska planteras ute.

Fortsatte sen med mitt, körde upp till Lessebo och inhandlade lite till, till kalaset och sen hämtade jag upp Ann. En trevlig kväll hos Mia. God mat, efterrätt och kaffe, trevliga TV program och lite hjälpsam healing! Hemma vid 11. Nu sova!!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: