lördag 6 mars 2010

Fredagens innehåll!

Steg upp vid 8 idag för att förbereda lite för min gäst som skulle komma denna morgon. Vid halv tio kom hon då, Sandra och det blev mycket snack, kaffe och fika. Hon är pigg och glad som vanligt!

Sen stack Adde och jag upp till Outleten och köpte present till Arne. Det blev en T-shirt, en läcker vinöppnare och lite triss-lotter. Gick sen upp med grejorna till familjen så att Agnes kunde slå in dem, gosade med lille gubben och sen hem och åt.

Låg på min spikmatta en timme och sen var det bara till att fixa till sig inför kvällen. Vid 6-tiden kom då Ann och hämtade mig och sen hem till Mia och Jonny. Sen dök även Gun, Bosse, Mats och Ann-Britt upp. Vi åt gott, festade och snackade och vid halv 10 kom då Agnes för att hämta upp några av oss och resten fick åka med Gun.

Herreminje, inte mycket folk på glasbaren när vi kom, men fylldes snabbt på. Dansade mycket och hade jätteroligt. Vid 1 var det då dags för att säga adjö till mina vänner och knallade hemåt för att sova.

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: