onsdag 17 mars 2010

Liam och bus

Vaknade ganska tidigt idag, min vanliga  Smp, dator och frukost. Sen blev det bäddning och dusch, upp och tog min bil och körde till Coop och handla, hem med varorna och sen upp och hämta Agnes och Liam och körde dem till dagis. Passade på att gå en runda när jag ändå var ute.

Hem och gjorde vit chokladmousse och gulasch soppan kom upp ur frysen, bra att ha lite klart ibland! Tog mig sen en 40 minuter under solariet och passade på att använda min matta samtidigt. Vid halv 2 knallade jag upp till Agnes igen och vi gick sen upp för att hämta Liam, gick sen hem hit eftersom Agnes och Simon skulle till Nybro och handla.

Vi busade, åt, dansade och gosade. Vilket toppenbarn! Så snäll och go och lik sin mormor. Vid halv 5 var han riktigt trött så vi la oss i min säng, somnade som en liten ängel!  Under tiden han sov förberedde jag lite genom att plocka undan alla prylar vi spritt ut och dukade åt mina damer. Väckte han sen vid kvart i 6. Mia och Ann kom och vi började äta och sen kom de och hämtade min lille fis.

Vi snackade, tittade på “ Det okända”, bokade biljett åt Adde och hans resa till Stockholm och fikade. Fick mig också en healing av Ann!

Vid 10 körde damerna och jag diskade! Nu sängen!!

Ljuset i min tunnel?: Liiiam!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: