tisdag 16 mars 2010

Vadå märklig dag?

Steg upp halv 9 idag. åt frukost och låg sen i mitt goa solarium i 40 minuter och sen vid 11 kom Ann hit, begav oss sen vidare till Lenhovda och Marie där vi skulle hjälpa henne med att måla om i ett rum. Med kaffe i vår mage satte vi igång med kärleksfulla glåpord och musik. Det blev snabbt förändring i det lilla rummet med en vacker varm färg, Marie bjöd sen på en mycket god middag och sen bar det av hemåt.

Ann släppte av mig på Lenhovda vägen. Ville ju inte missa min dagliga motion och gick hemåt i rask takt, tog in min post och sen gick jag upp för att gosa med min lille plutt.

Hem och äta igen, låg på min matta och sen blev det TV och dator för hela slanten, och mobil.Undras vad det var med månen denna kväll, eller rättare sagt karlarna? Gick spök i både mobbe och dator där jag hade två beundrare på gång samtidigt hela kvällen! Ja, se karlar, de är nog lite tokiga i alla fall? Och jag som just nu njuter av att vara singel, vill bygga upp en ny tillvaro med mig själv. Vem fanken skulle våga ge sig in i nåt nytt nu?  Och med vem?

Antar att jag har det bra som jag har det och ämnar inte nåt sånt, men det är klart! Dyker den rätte upp tackar jag inte nej!

Natti natt! Imorgon mycke att göra och måste ta itu med det själv!

1 kommentarer:

Sandra sa...

Tack älskade Lausan, nu sover jag gott hela natten. Kram o go natt!

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: