torsdag 18 mars 2010

Vart tog den här dagen vägen?

Upp tidigt idag och sen körde jag då till Broakulla för att hämta upp mor min, vidare mot Ålebäcksås och Berit. Kul att träffa människor man växt upp med! Hon bor i ett litet fantastiskt hus med sina 4 katter och en såååå charmig hund. Fikade och snackade. Vid halv 2 cirkus körde vi hemåt igen med en liten paus på Konsum i Skruv.

Mötte upp Agnes och Liam vid dagis och sen hem. Adde och jag stack sen upp till Coop och sen en runda till Agnes och Simon. Hem och åt och la mig sen i solariet i en timme, trodde jag. . . vaknade inte efter den timmen utan fortsatte att sova en timme till. . . trött idag?

Bara att på med middagen med disk och sen stack jag upp till Agnes och Liam. Kollosalt gnälligt denna kväll! Inte sova, inte äta. . . .vid 9 gick jag hem och lämnade Agnes åt sitt öde!

Den här dagen. . . och veckan har bara försvunnit i ett nafs! Och vad ska man bara hitta på denna helg då? Ja, varför inte gå och rätta sitt lotto imorgon, kanske man är miljonär? Förhoppningsvis i alla fall!! Snart natta. . . . igen!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: