söndag 21 mars 2010

Avsked och överraskande besök

Sonen väckte mig idag vid halv 8 för att säga hej då till sin mamma. Hans far var på ingång för att skjutsa honom till Kalmar och bussen. Jag sov sen vidare till 10 , steg sen upp för att ta mig en god frukost med kaffe. På det så blev det dusch, bädd och småplock. Ringde sen på dörren och då dök mor och Arne upp lite överraskande med wienerbröd. Vi fikade och snackade och gick sen upp till lilla familjen. Ingen liten Liam vaken så vi tog en omgång plump.

Sen hem och åt och la mig en timme i solariet som blev utdraget till 2 timmar eftersom att jag som vanligt somnade. Sen upp till Agnes och nu var Liam vaken. Gosade och busade lite. Adde ringde ifrån Stockholm och Dessi där han befann sig. Resan upp hade gått bra och tunnelbanan ut till Åkeshov hade han också fixat. Duktig kille!

Hem igen och åt, tittade lite på TV och känner mig in i hur det kommer att kännas när han väl flyttar min lille son. Vet bara att min lägenhet är för stor i detta läget och att mamma saknar honom!

Nu natta och bingen, ska ligga och njuta av mitt VIP- kort! Haha!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: