måndag 1 mars 2010

Lite innehåll, ja!

har det trots allt blivit idag. Gick och la mig vid halv 10 igår och sov till halv 9 idag! Hur fanken är det bara möjligt när jag sov hela dagen igår?

Vanligt morgonarbete, dammsög och duschade, skrev ett nytt CV och skrev en ansökan till Skolan i höst, sen upp och ta hand om min lille Liam eftersom Simon jobbat natt och Agnes skulle till tand hygienisten. Blev gos och kel med den lille gossen. Sen hem och hämtade Adde, upp till Coop och sen kom då rycket, dödsrycket? Ibland undrar jag själv faktiskt eftersom jag satte igång med en rulltårta och bakade schack-rutor. Sen blev det mormor Huldas recept på tjockskurna revben i gräddsås, disk på det och sen unnade jag mig 40 minuter på min spikmatta, vete i fanken om inte den ger mig mer tillfredsställelse än en man!!? He he, beror kanske på vem mannen är, eller? Just det!

Jag lovar och svär att livet skulle vara så mycket enklare med 7 mille på banken! Då kan man ju verkligen fylla sina dagar med det man vill! Kanske köpa till sig ett 75 % arbete, åka till Malmö några dagar och bara äta gott och shoppa kläder, åka till Stockholm och gå på stampen, köpa sig en hoj eller min kära Corvette, göra sig skuldfri för all evighet, resa dit man vill i världen och hjälpa sina ungar ekonomiskt och de vänner man vet har förtjänat det!!

Underbara tanke! Jag vill, jag vill. . . .

Nu slapp och drömmar vid TV:n och sen sängen och en trevlig tidning!

2 kommentarer:

Anette Jenkins sa...

Ja du...Det hade inte varit dumt med en massa pengar att slösa på barn o behövande vänner:-)) Usch man får ont i magen när man tänker på sin ruttna ekonomi:-(( men men bara att hoppas...nån gång kanske det är vår tur. Kram Anette J

Toksandra sa...

Hoppas verkligen att du kommer in på skolan i höst, tror det skulle passa dig kanon. Vi ses på fredag, kram.

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: