måndag 22 mars 2010

Innehållsrik dag

Vaknade vid halv 9 idag, gjorde mina morgonbestyr och började sen att baka 2 bröd, städade ur skafferi och kyl. Tog sen en runda ute på verandan med grannens sopborste som jag lånade i lönndom.

Stack sen upp till lilla familjen med bröd och sen tog Agnes, Liam, Diesel och jag en promenad i det härliga vårvädret! Hem och skrev ut mina räkningar som gick på 2700! Kul i jul och då ska det även räcka till hyra! Fan vet, men hur jag än räknar så ser jag inte att pengarna räcker till någon!! Alltså för lite pengar man får in! Jävla socialbidrag!!

Vi var sen uppe och handlade Agnes och jag, hem och sov i solariet en timme och sen började jag göra en slags glass på gräddfil och citron. Mycket mumsigt! Sen fick jag skuldkänslor för all mat jag ätit idag, så det var bara att ge sig ut på en promenad igen, upp till Agnes igen med en form med glass och passade på att busa med mitt lilla frö!

Hem och diskade upp allt och sen blev det “spårlöst” och “Hollywoodfruar” som jag blipprade emellan. Ringde min kompis Dessi i Stockholm och snackade även med min lille Adde! Märkligt att han är där och jag här! Märker bara att om jag ska överleva att Adde flyttar så måste jag ha fullt upp på mitt schema och att jag flyttar till nåt mindre! Men det blir ett senare problem, löser sig nog! Hoppas jag! Natti natt, nu spikmattan en timme!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: