söndag 28 mars 2010

2 dagar

Ja, lördagen började då med att jag var ute med Diesel, en liten runda till brevlådan, in och åt, duschade och bäddade. Tog sen en längre runda med honom i det härliga vädret, hem och dammsög av mitt grusiga golv och sen blev det till att laga middag och sen gick jag en långrunda med honom igen. Hem och la mig i solariet och då ringde en kompis!! Som undrade om jag ville med ut! Självklart, till fixning och vid 7 kom då Challan hit. Vi drack varm Lumumba och drack lite annat  gott också.

Vid halv 9 knallade vi bort till sportbaren där man blev mottagen med varma famnen av Arne, Bill och Lasse. Drack en öl och fjantade oss och vid kvart i 10 knallade vi bort till glasbaren. Inte mycket folk denna kväll och inget roligt folk heller, bara gamla kärringar tyckte jag (He he). Men ändå trevligt att träffa folk, knallade sen hemåt vid 1 för att nanelinan.

Dörrklockan ringde här vid 9 idag och tyckte väl att det allt var lite ofint att komma och väcka en då, bakfull och daner. Blev i vilket fall påmind om att klockan var 10! Sommartid! Lena och Peter hade lånat min bil över helgen och nu var den hemma igen. La mig och sov sen till 12. Fixade till här lite och skulle sen gå ut med Diesel men han var så gullig att han befann sig på ovanvåningen och vågade inte gå ner!

Vid halv tre körde jag sen till Lessebo för att hämta lilla familjen som kom hem från Göteborg, tog med oss pizza hem som vi sen åt hos Agnes och Simon. Simon fick knalla bort till mig och dra ner Diesel från ovanvåningen med koppel på, men ner kom han till sist!

Gick sen hem, la mig i Solariet, somnade som vanligt och sov ca 2 timmar. Vaknade vid 9 och åt lite igen och nu är den stora frågan: Kommer Anneli att somna i natt? Den som lägger sig får se!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: