söndag 14 mars 2010

Du sega dag!

Steg upp halv 10 idag, kände mig utvilad och pigg. Tog en långfrukost vid datorn och sen morgonrutiner på det.

Har känt mig uppsvälld och har antagligen igen gått upp i vikt och vad gör man då? Jo, tar en långpromenad i det vackra och sköna vädret. Då kan man gå och spankulera med sig själv och bara njuta av de tokiga svar man får. Tog en sväng in på outleten också för att köpa Aftonbladet och sen tog jag rundan runt lilla familjen, men där snarkades det så det var bara till att gå hem.

Läste min tidning, åt och la mig sen på den goe mattan och snarkade, trodde jag var utvilad?

Sen upp och gosade med Liam tills han skulle sova middag och jag gick hem. Började sen med vår söndagsmiddag, potatismos och fiskpinnar med rejäl färg, Agnes kom ner för att titta på “Desperate . . .” eftersom deras boxer är kass. Diskade sen, Agnes gick hem och jag har latat mig på soffan framför TV:n ikväll.

Nu kom Danne och Mike för att hälsa på Adde. Jaha, enligt horoskopet var det ju jag som skulle få överraskning ikväll, inte Adde.

Trött så in i bomben! Får man lägga sig nu?

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: