torsdag 22 april 2010

Torsdagens innehåll

Vaknade för egen maskin idag kvart över 8( Tur var väl det annars hade man väl varit dö!) Vanliga morgon, gick upp och snackade med Agnes och en nybadad liten Liam och det tog inte nån lång stund förrns han somnade på kudden i soffan. Finns det nåt vackrare än ett litet barn som sover?

Adde och jag stack sen till Lessebo för att handla, fika och sätta in lite pengar på mitt konto till räkningarna, (och dem plockar jag givetvis från min madrass där jag har min förmögenhet) som Adde nu fått från Soc.

Hem och packade upp alla varorna och sen ut och spika upp grunden till mitt nya tak som jag förhoppningsvis får i födelsedags present! Gäller att vara om sig och kring sig!

Var sen uppe och köpte tuggummi och 5 säckar bark, körde hem och sen tog det cirka 1,5 timme innan jag kom på att jag glömt att ta med barken hem! Herre min Gud, ibland kan jag bli rädd för mig själv! Tog med Adde upp och hämtade mina säckar, körde hem till Agnes och lastade av, var inne en sväng och sen hem och åt kvällsmat.

Upp till lilla familjen igen och nu var min lille goding vaken. Vi gick alla ut så att Liam kunde leka med sin spann och spade och själv la jag på barken på deras land.

Hem och slappade i soffan, nu är jag minsann  trött! Men brukar inte en hårt arbetande kvinna vara det? He he!!

Snart äntligen natta igen och man får slänga sig i sin goe, mjuke, varme säng! Vi två är som Emil med sin mysse och sin bysse! Natti Natt!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: