torsdag 29 april 2010

Stressade arma dag

Steg upp tidigt igen och vid 10 skulle jag till tandläkaren i Emmaboda för att ta bort tandsten, tog en bra stund så jag antar att det var mycket på de stackars tänder man har kvar.

In en sväng till mamma på hemvägen och sen hem och målade 3 hyllor och min spegelskänk. Var med Agnes en sväng i Lenhovda på grund av ett paket och sen hem och äta och skruva dit handtagen på min nymålade kista.

Vid kvart över 3 körde jag då mot Skruv, stannade till i Eriksmåla och köpte cig och sprang på Åke som jag snackade med.

Vidare. . .och började jobba vid 4 till halv 9. Tiden gick fort, och jobbet är lika underbart. Drog sen vidare till Ann och Mia och fick mig lite mat, satt och snackade till halv 11 och sen hem!

Precis slut, men vad gjorde jag? Jo, målade lite innan sängdags! Somnade ovaggad i alla fall!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: