onsdag 21 april 2010

Hemtjänsten väcker. . .

Ska tamejtusan be dem säga: Godmorgon Gulli och Anneli, nu är det medicindags, spelar ingen roll för väcker mig gör dom. Och givetvis så fräck som jag är skriker jag ett högt GODMORGON! Upp och satte på kaffet, hämtade tidningen och sen en mysig frukost.

Sen blev det bädd och ner i källaren och oljade in planken och satte rep i mina tegelpannor. Upp och duschade och sen upp till butiken. Lagade lunch till Adde och mig och sen upp och hämtade lille Liam på dagis. Försökte leka lite ute med honom men det ville inte han, in, raka vägen till stereon och sen fika time. Busade runt här lite och sen dags för middag. Han tog sen sin tutte och sina två gosedjur och la sig i soffan och mös. Försökte få honom att inte somna så vi gick ut och grävde lite. Var sen inne och packade ihop alla grejorna och gick upp och vänta på att Agnes skulle komma hem som varit och köpt ny, fin bil.

Begav mig sen till Lessebo för att hämta upp Ann och sen hem till Mia på god mat, fantastisk efterrätt, kaffe och kaka. På kvällen spelade vi för en gång skull kort och jag vann hela 16 riksdaler. Fjantade oss och hade kul som vanligt. Begav oss hemåt vid 10-tiden. Tack för en fantastiskt rolig dag! Och när jag kom hem skrapade jag fram 25 kronor på en trisslott så det gick ju jämnt upp i alla fall! Natti natt!

1 kommentarer:

Sandra sa...

GOOOODMOOOORGON!!!!!! He he....Ett tips bara.. Boka Gullis lägenhet, säg till att du vill ha den när hon flyttar så ingen annan kommer o snor den. Kram!!!!!

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: