lördag 3 april 2010

Långfredagen

Steg vi upp här vid halv 9. Tog sen våra äggamackor och drog vidare till Eriksmåla där vi mötte upp Mia och Ann och sen vidare mot Öland. Stannade vid Persmo där vi intog kaffe och goda mackor.

Hamnade sen då på Folkets hus i Borgholm där det var Hälsomässa. Provade på healing och satt hos min kära Birgitta för en reading! Ja, jösses vilken framtid som väntar mig då, tydligen till hösten. Hon ritade till och med upp platsen där jag ska träffa min tillkommande. Kul kul!

Damerna, Adde och jag gick sen en runda i centrum och tog oss lite öländska kroppkakor. Sen hem och fixade till lite mat och sen dusch och ett antal groggar på det. Vid 9 kom Ann och Lone hit och sen vid halv 10 begav vi oss då till glasbaren. Visst kul folk, men nähhh, istället fick vi spelet och drog till Emmaboda och bodegan. Klackarna i taket! Dansade, träffade en massa roligt folk, fick telefonnummer, drack öl och flirtade med Bengt i kassan. Hemma vid kvart över 1, åt lite och sen bingen!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: