söndag 25 april 2010

10 timmars pass

har det blivit idag! Steg upp mer död än levande vågar jag väl påstå men såg fram emot att få jobba. Mobilen ringde kvart över 5 och var nere i Skruv halv 7.

Första passet varade mellan 7 och 13.00 och i min paus körde jag hem till mor och Arne och fikade, vilade och köpte grejor på mammas loppis! Är man dum eller? Lämnat in en massa hon ska sälja åt mig och sen kunde jag inte låta bli att köpa två grejor av dem. För hela 35 kronor! Nåt nytt att måla på? Yess!! Men vilket roligt jobb, bara älskar det!!

Började sen jobba igen vid halv 5 till halv 9. Körde sen hemåt i stilla mak, var bara tvungen att stressa av mig!

Hem och snackade med Adde och varvade ner än mer! Snart sänga!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: