måndag 12 april 2010

DU fyller din dag. . .

och det tror jag att jag gjort ganska bra idag. Vanliga morgonen och sen stack Adde och jag upp till Lessebo en sväng. Jag till arbetsförmedlingen och Adde till Soc, fanken måste ju ha pengar och jag har just nu inte råd med allt, han får också dra sitt strå till stacken som väl är. Kan andra, kan väl vi?

Tog sen en tur till dagis med Agnes och hämtade Liam, var sen ute och räfsade bort allt grus från deras gräsmatta. Liam var med ute och gick, ramlade och gick. Nåt han gillar nu när han fått smak på det.

Hem och städade ur min lille Fårrrd som var full av barr efter julens julagran, hängde upp lite lyktor ute, lagade middag och sen kom Agnes och gullebullen en sväng.

Har börjat rensa ur garderober och skåp eftersom mamma tänker ha en loppis så kan det ju vara läge att försöka sälja lite som jag inte använder. Plockar ihop så mycket jag bara kan av antikt och nytt, kanske kan få lite pengar för det och vad ska man med allt skräp till som inte används? Bra och ha? Nää, då är det allt roligare att köpa lite nytt och sen blir det ju inte så mycket att städa heller!

Nu blir det Tv för resten av slanten, en ny dag imorgon och då blir det nog till att rensa lite mer. Sköööönt!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: