måndag 5 april 2010

Lördagen

steg vi upp nåt så när tidigt i alla fall. Började garnera smörgåstårtan, dukade och dammsög. Vid 2 kom då pappa, Lucja, mamma, Arne. Simon och Liam. Agnes låg hemma i magsjukan, stackare. Pappa Gunnar och Maran hade inte lust att dyka upp till Addes 20-årskalas trots inbjudan!

Nåväl vi åt och drack och hade ju planerat en sväng till glasbaren på kvällen, men ack så snett det kan gå. Jag la mig en stund och sov, precis slut, vaknade igen vid halv 8 och skulle äta lite igen. . .men då kom det illamåendet och sen var det kört! Kan väl säga så mycket att jag var sängliggande hela söndagen, stackars Dessi och jag som planerat så mycket med mat mera med mera! Simon var snäll som körde henne till tåget och jag sov och sov tills idag 09.00 då jag steg upp. Vadå ont i ryggen av allt liggande? Har i alla fall fått i mig rostebröd och te idag. Ser för jävlig ut och luktar säkert illa också, så nu får det bli en dusch och en promenad, måste ha lite frisk luft också. Nu är jag frisk, nu är jag frisk!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: