lördag 10 april 2010

Fredagsmyyyys!

Sov ända tills klockan 10 idag, behövdes tydligen! Sen dammsög jag och eftersom vädret tillät stack jag upp till Agnes och Simon och räfsade lite till. Liam var också ute och gick i sina nya gummistövlar, gullunge!

Hem och lagade middag och sen sov jag en stund igen, duschade och Simon kom ner och tog en lumumba. När jag väl var klar stack jag till lilla familjen, busade med Liam och kollade TV. Vid halv 11 gick jag då till glasbaren. Hade inte med mig mitt New wave kort så egentligen skulle jag ju betala inträde. Sa till vakten att Arthuro kunde gå i god för mig, vakten rusade upp till honom, kom tillbaka och bad att få se leg! HAN E MIN! Vadå komplimang! Skojade med Arthuro om det, vilken sötis!

Satt och snackade med folk och hade trevligt, sen vid 1 gick jag , Fille och Adde upp en sväng till Agnes och Simon. Sen hem. . trött. . .sängen!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: