måndag 5 april 2010

Annandag påsk

fortsatte sen med en dusch och uppsminkning och kände mig genast piggare. Var sen uppe på Coop och handlade lite och sen blev det en sväng upp till lilla familjen, bjöd ner dem på den påsklunch som var ämnad till stackars Dessi som ingen fick.

När de sen gett sig hem låg jag på min matta i 40 minuter och sen flög arbetsjävulen i mig. . plockade bort vinterjackor och skor. . . var ute och räfsade bort lite grus från gräsmattan (all  skit som snöplogargubben kört upp). . . och sen slängde jag undan påsken också.

Adde och jag stack sen upp och underhöll Liam och Agnes ett par timmar och sen hem igen.

Har en förbannad tandvärk och som väl är ska jag till tandläkaren på torsdag, under tiden får jag väl bedöva den jävlen med whiskey. Pengar, pengar, pengar går det åt! Fan!

Nåväl, får väl se om man kan sova nåt nu när man sovit så mycket, borde ju vara utsövd. Tur att man är född med ett gott sovhjärta i alla fall. Natti! 

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: