torsdag 29 april 2010

Härja och härja

Steg upp halv 9 idag, vanliga morgonrutiner och sen målade jag min spegelskänk igen. Var uppe hos Liam och matade honom, under tiden var Agnes ute med Diesel och Hansson tittade in en sväng.

Upp till Lessebo med Adde som skulle till arbetsförmedlingen och sen till Järnia för att köpa vit sprayfärg och lite annat smått och gott.

Drog sen vidare till Broakulla där vi träffade Agnes, Liam, Ingela, Per och Elle Belle. Fikade och snackade, längesen sist man träffade någon ur släkten. Sen hem, in på Coop, hem och packade upp, började tvätta och förbereda lite inför mitt kalas. Gjorde en blåbär och en äppelpaj, sen blev det tzatziki på det.

Målade än en gång min byrå, diskade och översatte en dansk text till svenska, vissa ord i alla fall och mailade över den. Ja, Jösses vad man stressar och går på! Mår bra av att inreda, rensa och måla om, men det tär. . . .snart klar med sovrummet och sen kan man förhoppningsvis ta det lugnt igen.

Småplock kvar innan läggdags och imorgon får det bli städning inför helgen!

1 kommentarer:

Nadine sa...

Jag håller oxå på att måla här hemma, väntar in det braiga vädret så att jag kan slutmåla hus fasaden, längtar:)när det tar slut med målande hos dig så kan du komma å hjälpa en stackars gravid kvinna som mig med lite målning;)

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: