söndag 11 april 2010

Lördagens innehåll

Vaknade vid halv 11 och sen var det bara att sätta igång med den frukost jag lovat grabbarna. På det var det disk, bädd och tidningsläsning.

När allt var klart knallade jag upp till lilla familjen där Adde sen mötte upp och vi körde sen ut till Vida och Vidagård för att hämta en stol till Liam med pirater och hans namn på. Så fin. Tog oss en mumsig fika när vi ändå var där, fortsatte sen till Lessebo och handlade och hem och lagade middag.

Sen for lille bagaren i mig och ställde mig att baka småländska sockerkringlor. Blev en hög vill jag lova. Mitt i allt hörde Challan av sig och undrade om jag skulle me till glasbaren, Men märk väl, jag tackade nej. Orkade faktiskt inte och i stället gick jag upp till lilla familjen med kringlor. Liam älskade mormors kringlor, tryckte väl i sig en 4 stycken. Vi tittade på TV och sen gick mormor hem, bäddade upp och la mig med min tidningshög. Skönt!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: