fredag 16 april 2010

En dag med ris och ros. .

och var tvungen att stiga upp tidigt idag, till och med innan hemtjänsten kom faktiskt. Fixade till mig och vid 10 skulle jag då vara hos tandläkaren i Emmaboda för att ta bort lite tandsten. . . för 695 kronor och bara nere i käften! Är det klokt? Men snyggt blev det! Ännu inte klar!

Körde sen hem till mor med mina loppisprylar, drack kaffe och sen kom då Axel, Birthe, Vagn och Ritha! Kaffe igen och snackade en extra stund innan hemfärd.

Mötte upp Agnes, Liam och Adde vid glasbrukets lekplats för lite lek och sen stack Adde och jag upp till butiken. Efter det blev det fredags dammsugning!

En “Bengt” ringde sen på min kristallkrona 5 ggr för att han ville kolla in den. Tänkte jaha, här kanske mannen i mitt liv kommer instövlandes.. . . . tur att han gick igen! Inte min typ och Adde ville inte ha honom som styvpappa! He he! Men trevlig var han i alla fall. Ingen affär blev det, men som väl är ringde det en annan som vill kolla in den imorgon.

Var sen uppe hos Agnes hela eftermiddagen och busade med goe ungen och vid 6-tiden beställde vi hem pizza som Adde och jag var och hämtade. Tittade på “Talang” och vid halv 10 gick jag hemåt. Nu natta!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: