tisdag 13 april 2010

Loppisfynd

har det blivit en hel del av här idag! Har rensat ur källare, förråd, skåp och lådor och nu är det bara garderoben uppe och gardinlådan kvar. Känns skönt att få bort allt man samlat på sig, får bara hoppas att det blir sålt också!

Adde och jag var och handlade och sen blev det till att förbereda den middag jag ska bjuda damerna på imorgon.

Var med Agnes och hämtade Liam på dagis även idag och han gick själv nästan till hotellet. Fick sen åka vagn resten av vägen hem och då satt han och mös och hans lilla groda fick sina åkturer ner i backen.  Hängde med dem hem och busade en stund med honom.

Var med Simon uppe på Coop igen för att hämta bananlådor till min insamling och sen blev det till att tvätta och laga middag till oss. TV kväll!

Förstår mig inte på människor som inte förstår att man inte vill ha med dem att göra. När ord står mot ord och man inte kan vara ärlig i sina uttalanden till andra och sen till råga på allt går vidare som om det regnar, hur kul är det? Nej, jag är trött på att få höra hur mycket människor ställt upp på mig och sen i slutändan bara få skit för det! Att bli baktalad och anser sig själva ställt upp till 120% och ändå inte kan vara ärliga! Vad fan är det? Man kan göra slut med kompisar också men rätt var det är så kanske det är ett bevis på sin skuld? Att man till sist backar för att man själv mår skit av det, är väl rimligt?  Vet inte hur jag ska handskas med situationen men har ju som sagt hört två versioner! Vem ska man lita på? Och varför snackar inte de personerna ut och vågar stå för det de sagt? GUD, vet! Vet bara vad jag själv mår bäst av! 

Energitjuvar finns det gott om och jag vet inte om jag har betalt av min “skuld” nu efter dessa år!? Orkar inte!! Vill leva mitt liv nu och glädjas åt de mina. De som står mig närmast: Adde, Agnes, Simon och min lille Liam!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: