söndag 18 april 2010

Då gick det villt till

morgonen blev det tidig uppgång igen och vid halv 10 kom då de som skulle titta på lampkronan. Köpte den till sist och så slapp jag den!

Vid halv 11 kom pappa och Axel med de alkoholhaltiga dryckerna vi beställt från Tyskland och sen gav de sig iväg till Målerås.

Vid halv 1 kom Mia och Ann på lite fika och ja fick 2 stora kassar med kläder. Härligt snygga!

Var till butiken, sov en svänga och sen upp en sväng till Liam. Hem igen och åt middag och intog en dusch och en drink. När jag var klar knallade jag upp till dem igen och tog en whiskey med Simon, hann inte sitta så länge förrän Adde ringde och sa att gästerna kommit.

Köket fullt av folk och vid halv 10 begav vi oss till glasbaren. Dåligt med folk och vid 11-tiden skulle de köra så Adde och jag åkte med till Pizzan där det var lika dåligt med folk, men ramlade in fler och fler. Jaha, och sen var det ju då dax för något som jag egentligen inte orkar med: Efterfest! Jag knallade själv hemåt vid 1 och hoppades på att Adde ångrat sig, men icke! Folk började ramla in här vid kvart i 2 och då fick Anneli snällt stiga upp igen och vara med. . . till halv 5.

Adde fick till slut iväg dem och sen luuuugnt!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: