lördag 24 april 2010

Försöka med kortfattat. . .

Fredagen blev jag som vanligt väckt, inte mer om den saken. Fixade och donade, städade uppe och bar ner min hylla och kista till källaren.

Var uppe hos familjen en sväng och sen började jag spackla och slipa min gamla kista. Adde hängde med Simon och Agnes till Nybro och själv körde jag till Lessebo och hämta färg till Kistan. Sen var det kört, gick på den som en stol och en tavelram.

På kvällen gick vi upp till Agnes och Simon igen. Gosade med Liam, tittade lite på TV och spelade sen kort. Blev 40 kronor fattigare och det skyller jag på Whiskeyn! Knallade hemåt vid halv 2 och stekte äggamackor.

Blev väckt idag av Agnes och tur var väl det. Klockan var halv 11. Åt min frukost och sen upp och passade Liam en stund medans Agnes var ute med Diesel.

Vid 12-tiden kom mamma och Arne och vi bar ut allt jag plockat ihop till loppisen, tog en fika och sen upp till lilla familjen igen en sväng. Hem och grundade alla mina grejor igen och började även på på lite annat.

Kvällsmaten fixade ikväll Simon vid sin grill. Årets första grillning och hua vad smarrigt!

Vid halv 9 knallade jag hemåt och bredde mina mackor, tog en sväng med penseln igen och märkligt nog denna afton så var det två stycken som hörde av sig och undrade om jag skulle med till glasbaren!? Typiskt när man för en gångs skull bestämt mig för att inte gå och dels för att jag imorgon ska jobba ett 10 timmars pass. Inget att göra åt, går väl fler tåg?

Natta!!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: