söndag 13 december 2009

Tunnbad och nakna karlar

har jag nog aldrig sett så många som under denna lördagskväll.

Mia hämtade vid 4 och sen bar det av. . . framme och packade in våra prylar! Pssss kvällens första öl och definitivt inte den sista. Vi var 4 tjejer som började spela “Fia med hutt”, ett fasligt farligt spel, mycket innanför västen blev det och sen julbord på det!

Efter maten var det då dags att klä av sig och på med baddräkten och ut i bastun. Fegisen Anneli med baddräkt när resten av karlarna och tjejerna satt näck, ut i en 43 gradig balja, fantastiskt skönt men ack så varmt! Svettades rejält av värmen. In i omklädningsrummet där det blev jäger och en massa skratt! Det är roligt med karlar, alla storlekar och dimensioner, he he!

Sen in i stugan och festade loss hela natta, inte en aning när jag la mig! Men idag är jag lycklig!!! Det gör jag verkligen jättegärna om med så fantastiskt roliga människor!

Vaknade halv 12 idag, oj oj, lite tung i huvudet om man säger så! Åt frukost och kaffe och satt och snackade med de andra som också sovit över. Packade ihop oss och gav oss hemåt, in på Coop och handlade och sen hem. Ska nu ta mig en rejäl dusch och en rejäl tandborstning!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: