måndag 14 december 2009

Köttbullar och os!

Vaknade redan 8 idag, men det kanske inte är undra på när man gick och la sig tidigt igår! Gjorde det man brukar göra på morron och sen var det bara att sätta igång med sina köttbullar, en fasligt tråkigt görande. Rulla, rulla och rulla! Framåt halv 12 var jag klar, tog mig en dusch men vad hjälper det när hela lägenheten luktar os! Sitter visst i, i flera dagar. Usch!

Sen upp till lilla familjen med mer julklappar och köttbullar och givetvis gos med gullebullen. Sen körde jag upp och handlade, ut i skogen och plockade tallris. Var tvungen att byta ut det jag hade i hallen eftersom vattnet surnat och det luktar. . .lik!

Hem och skalade potatis och kokte en rullsylta till. Och givetvis blev det köddabollar till middag. Satte mig och gick igenom 20 frågor i Svenskan som tog all tid i världen och idag orkar jag bara inte mer! Får ta resten av frågorna imorgon som ska vara klart till torsdag, Nu kaffe, lussebulle och Ullareeeed!

1 kommentarer:

Simon sa...

Nej som väl var så kollade de inte däcken för då hade jag fått böter.

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: