torsdag 3 december 2009

Årets första julskinka

Liam väckte mig idag tio i 8 med ett leende som kan smälta Antarktis! Nysketen och glader! Vi åt frukost och lekte och sen somnade han så gott igen. Jag passade på att duscha och att hämta tidningen. När han vaknade igen blev det mer julmusik, dans och bus, Vid cirka halv 12 kom Agnes och Simon för att ta min gullebulle ifrån mig!!! Gjorde i och för sig inget(Jo), hade lite på Schemat denna dag. Bjöd dem på resterna av min smörgåstårta och jag tror den gick hem!

Körde till Lessebo till Apoteket och handlade, Herre Jesses, notan stannade på 1100 kronor! Dyrt med julamat! Var även och köpte lite julklappar till Agnes och Simon som jag slog in när jag kom hem. Inget tjuvkik här inte!

Kokte årets första julskinka och en rullsylta och under tiden passade jag på att ligga på “mattan” en timme. Gott om energi så det blev en runda med dammsugaren också!

Nu blir det slappa framför TV:n som gäller under tiden jag väntar på Adde.

Kolla nu in mina bilder på Gullegubben!

1 kommentarer:

Elin - Ett hus till oss sa...

h så gott med julskinka, vi har också fixat en redan :)

Jag tänkte tipsa dig om en rolig tävling jag har nu, massor av fin barnrumsinredning :)

Jag önskar dig en härlig kväll!

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: