måndag 28 december 2009

Lessebo och Skruv

Steg upp piggare och mer utsövd idag, tär länge på gamla människor att festa runt och inte blir det väl bättre av att proppa i sig en massa mat heller. Nähä, det får väl bli Atkinsmetoden igen efter trettonhelgen!

Körde upp till Lessebo och drog en snabb repa på systemet, en flaska skumpa får man väl i alla fall unna sig när det snart är nyår? Och om 2009 blev ett bra år, så nog fanken ska 2010 bli ännu bättre!!

Var inne på bibblan och lånade en massa fakta och sagoböcker med HC Andersen,  som jag måste ha till mitt Svenska arbete i vår, körde sen hem till Mia och tog en fika. Fick en underbare present, “The Baseballs” senaste CD, hem sen och drog järnet i min CD!

Vid 2 stack jag upp till Agnes och Simon, skulle ju köra till Skruv till pappa och Lucja på ett litet julbord. Eftersom Adde har haft kräksjukan idag och Simon är jätteförkyld, så fick Agnes, Liam och jag köra själva. (Har levt på Underberg och vitpepparkorn idag)

Möe mad, dricka, kakor och godis blev det! Körde sen hemåt vid halv 7 för lille Liam var precis slut, mycket uppmärksamhet och lek med oss gamle blev det.

En lugn kväll på hemmafronten och har ikväll tackat ja till en fest nyårsafton med MC-klubben i Ljungby med övernattning, ett par dagar kvar. . . JAG ÄR FRISK…..JAG ÄR FRISK!!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: