onsdag 2 december 2009

Gullebullen hela dan

har jag haft. Började röja här redan vid 8 idag med bäddning, dusch och frukost innan Liam skulle komma vid halv 10. Agnes och Simon var  inne med hans prylar innan de stack till Lessebo och sen vidare till Liseberg. Vi åt lunch och sen kom gammelmormor hit och tog en fika med oss. Vid halv 2 somnade Liam och sov sen cirka 1 timme. Hann att garnera smörgåstårtan och ligga på min spikmatta. Sen mycket bus, dans och gos.

Vid 6-tiden kom Ann och Mia, vi åt, snackade och fikade. Tog ett tag för Liam att tina upp inför damerna men sen var det höga skratt. Vid halv 9 fick jag lägga honom igen för natten. Cirka halv 10 körde damerna hem och jag diskade upp och hämtade Addes tvätt.

Ska bli gott att vakna imorgon med sin lille pom pom fis jämte sig! En härligt glad och pigg unge, HAN ÄR MIN!! HAN ÄLSKAR JAG!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: