tisdag 15 december 2009

Julgranar i massor

Steg upp tidigt idag och satte igång med att ta in och klä min lilla julegran, så mysigt så! Sen duschade jag och satt och gjorde klar min svenska, mailade över mina arbeten till Agnes men det misslyckades väl som vanligt antar jag.

Var uppe hos Agnes och Simon en sväng och föreslog Agnes att vi skulle köra och kolla in en gran, som jag trodde skulle passa dem, bara det att vi kom inte så långt på vår väg förrän Agnes såg en annan hon ville ha. Ut och sågade, sågade sågade, in med granen. . .fanken bakluckan fastfrusen. . . blev lite nervöst där ett tag. Hur denna stora gran, Agnes och jag fick plats i min lilla fåård är ett under, men det gick. Hem och drog ut granen, körde sen upp och handlade.

Hem igen med mina varor. Simon ringde, jag stack upp igen, hjälpte Agnes lite med att klä sin gran, gosade med min lille buse och blev bjuden på middag. Adde mötte upp och vi tittade på en film.

Hem igen och kastar ett öga på klockan(den höll), var i hela friden tar tiden vägen? Blir nästan rädd för dessa dagar som går så fort. Det är visst inget annat än onsdag, torsdag och helg i mina veckor, stiger upp på morron och sen läggdags!

Som sagt Sandra, är väl lite att välja på, tror att det är öppet glashotellet juldagen och sen har vi ju Pizzan. Har du tänkt på hur nära det är till juldagen? SNAAAART!

1 kommentarer:

Toksandra sa...

Vi kommer ha så jävla kuuuuuuul, jag längtar!!!!!!!!!!!!!

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: