onsdag 16 december 2009

Snö o snö

En lugn förmiddag hade jag, men sen skulle jag givetvis till och tvätta. Ringde till Hovet och fick en tid vid halv 2 för att byta mina sommardäck!  Kanske på tiden? Men kom jag upp från backen härute? Nej, fick ta sats ett antal gånger, fick grusa och slog givetvis på häcken! Då e man inte glad! Körde i god tid och passade sen på att ta en fika hos Sandra. Tack! Hem och tog itu med tvätten, upp till Agnes och Simon med en liten gran till Liam och Agnes fick hjälpa mig att maila!

Hem och slappade en stund och sen var det dags att ge sig iväg till Lessebo. Hämtade upp Ann och sen vidare till Mia. Fick även träffa Emme som kommit hem från Boden. En mycket trevlig kväll med mycket snack och god mat!

Hemåt vid 10-tiden, ett gripande avsked av Ann som jag nu inte får träffa förrän dan innan nyårsafton! Hon reser till England över jul . . . .å bara lämnar oss här!!

Nu natta!

1 kommentarer:

Anette J sa...

Har bokat biljetter till Kevin o Cherryl i dag. Dom åker också till England men blir bara borta en vecka.Hoppas du inte har ont i röva nu efter fallet:-)) Kram Anette J

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: