söndag 20 december 2009

Ett spring!

Donade här hemma med en massa plock och sprang ett antal gånger mellan husen! Lagade middag och blev bjuden på whiskey ikväll med svärsonen, om jag tog med whiskeyn och det gick jag  ju med på!

Upp och drack, gullade med barnbarnet och spelade kort! Ringde Adde som var på glasbaren, Hej hopp, tjugo i elva!! K hade frågat efter mig, spelade klart och gav mig av. . .till glasbaren! Och där var han, han aset med stort K, som hade sitt X med sig, en liten jänta på 20 år! En skillnad på 27 år, och hur kul är det? Pussade på mig, jag sa sanningen och det var inte populärt förstod jag! Men vad fanken, ska det vara eller inte, det är frågan! Men gla i han är jag, kan inte förnekas. Lovade att ringa imorgon, och om inte, då fattar man ju galoppen! Bjöd hit honom på juldan och vi får väl se om han dyker upp ägget!!

Nu är klockan 02.00 och antar att det är läggdags? Yes, det är det!

1 kommentarer:

Anette J sa...

Jo du karlar dom kan...hade det varit du som hade ett X som var så mkt yngre, då jäklar:-)) Ha det bra Kram Anette J

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: