torsdag 17 december 2009

Skolavslutning

Ja, en härlig morgon i skolan med film och fika. Såg nya tappningen av Oliwer Twist och fick reda på mina betyg i Eng, VG+ som kan bli ett MVG när jag läst upp min uppsats i skolan efter jullovet. Var sen och köpte lite julklappar till Adde. Fick pila hem lite snabbt för min lille kock på Outleten hade slut på grädde, så det var bara att köra till butiken och hämta 36 liter!! Tur att det inte går åt så mycket här hemma!!

Hem och skottade snö, gick upp en sväng till Agnes och Simon, sen hem och la mig på spikmattan en sväng, hade nästan somnat till och då kom Agnes och börja plåta här lite, tog en fika och sen hade jag turen att bli bjuden på middag hos dem, Schnitzel, inte fy skam det inte! Busade med min lille goeunge, hjälpte till med middagen och snackade. Då plötsligt ringer en människa på telefon, som undrar var jag är, säger att hon inte har mycket pengar på mobilen, ber mig gå hem med en gång och ringa upp henne genast, för vid halv 8 skulle hon minsann se ett program på TV:n!! Herre min Gud då vilka krav!! Ja, ja inte alla hästarna hemma!

Suttit och snackat med Adde en stund, sen TV och sen bingen med min bra:a bok!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: