onsdag 30 december 2009

Innehåll även i denna dag!

Vaknade spontant idag, hur tokigt låter inte det? Nåväl, gjorde det jag skulle göra denna morgon, var uppe hos Agnes och Simon en sväng och sen körde jag upp till LVC med Adde, ingen maginfluensa men koll av avföring. Har ju haft problem med sin mage en längre tid, stackars pöjk!

Körde sen hem, fick Mia på kaffe och en trevlig pratstund!

Gick sen upp till Agnes och Simon igen, de körde till Nybro och handlade och jag tog sen hem Liam till mig när han vaknat. Har gett han mat, busat och gosat. För första gången, tror jag, sen han föddes somnade han gott i min famn. Finns det något vackrare och härligare än att ha en unge som sover i sin famn? Vid halv 9 kom Agnes och Simon, passade på att ta en liten Whiskey med svärsonen eftersom jag inte ska fira nyår med dem.

Nu sitter jag här ensam igen. . .funderar och försöker göra en sammanslagning av mitt liv 2009! Allt blev hur underbart som helst , bättre än jag trott! Men efter en liten dålig nyhet idag om att Tomas och Mariana ska flytta till Nybro snart så känns det allt lite konstigt! De “har ju inga kompisar i Emmaboda!”, nej det har man ju inte, när kärringen förbjuder honom att ha några! Som väl är är det hans val? Eller hennes? He he!!

Nu natta igen, sova ut för att orka med MITT liv!!! Och mitt goda nya år!!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: