torsdag 10 december 2009

Full i rulle

Engelska prov i dag som jag tror att jag fixade, blev väl inte MVG, snarare VG, hoppas jag i alla fall. Sen hade vi då lite svenska på det. Skulle skriva dikt med rim till en bild eller reklam för någon bild, jag var den enda som valde skriva dikt med rim, och kors då!! Irene var mycket förvånad och undrade om jag höll på med rim och poesi hemma. Nej knappast, men hon var så förvånad och tyckte det var mycket bra skrivet! Toppen, inte helt tom i huvudet då?

Var inne på Ica och handlade idag och sen på hemväg snodde jag en gran uti skoga! Talar inte om vilken skog! Varför inte göra det i dagsljus tänkte jag, men vad hjälpte det? Granen var ingen vidare såg jag sen och behöver kapa av minst en halv meter till! En liten gran i år? Skitsamma, skiten ska ju ändå ut snart igen!

Hem och började tvätta, upp till Agnes och Simon en sväng. . med några julklappar, hem och tvättade mer, förberedde middag och kokte mer mörka sega kolor.

Vid 4 tiden kom Mia hit och fikade, lite planering inför lördagens fest som jag ska med henne på.HUA! Tar vi sen. . 

Lagade sen klart middagen till Adde och mig. diskade, tvättade klart och sen låg jag och trynade på spikmattan en timme. Snackade med min gode vän Inger i Emmaboda. . . .och snart läggdags! Härligt!!

1 kommentarer:

Ninnie på Ninni med e sa...

Hej! Va gärna med och tävla hos mig! En tävlande en så länge så chanser är stor att vinna! God jul!

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: