tisdag 29 december 2009

Inte mycket gjort

har det blivit idag! Sovit länge och det beror väl på att man nu gärna vänder på dygnet. Har tvättat en massa “skit” tvätt, men nu mår han i alla fall bättre pojken.

Agnes och jag fick ett ryck och hälsade på Arne och morsan, fikade och snackade och fick med mig en massa roliga pysselgrejor hem igen, lite nya och roliga projekt på gång! Får väl börja efter man har städat bort julen med det! På hemväg stannade vi till och handlade och sen var jag ju bara tvungen att hälsa på och pussa på min lille Liam.

Hem och plockade klart med tvätten, lagade middag och kvällen ska jag nu tillbringa i ryggläge vid soffan och en massa veckotidningar jag fick av morsan. Kväller igen. . . .

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: