måndag 7 december 2009

Sandra och Växjö

Fick fint besök idag av tokroliga Sandra vid 9-tiden. Fikade och blarrade och fnittrade.

Vid halv 1 gav Agnes, Simon och Liam och jag oss av till Växjö, hade inget annat för mig så jag tyckte att jag lika gärna kunde hänga med. Var först på Leos lekland där lille Liam fick leka av sig en stund, därefter var vi alla vrålhungriga så vi drog vidare mot Max där det blev en smarrig hamburgare. Till sist var vi inne på city-gross och handlade “lite bra och ha” grejor. Liam var så trött och somnade sen i bilen efter bara 5 minuters körning, efter 10 minuter trynade två till i baksätet och det var Agnes och jag det! Simon undrade om tröttheten ligger i släkten och det kan nog stämma det!! Tryna är gott, och det tyckte även hennes far!

Blir nu en lugn kväll med TV och bokläsning, en sväng på mattan blir det nog ock!

1 kommentarer:

Tok sandra sa...

Ja det var roligt du, vi får träffas snart igen. Det blir ju alldeles för sällan, av nån anledning!!! KRAM, KRAM!!

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: