lördag 19 december 2009

Härjiga fredag

Igår kom då mamma hit vid halv 10 och vi körde till Växjö för att köpa julklappar till Agnes och Liam. Mötte upp Anette och hon hängde med oss på vår shoppingrunda. Tog en fika på City Gross, körde hem Anette och sen var vi och hälsade på Lena på 53:an och lämnade en julblomma.

Väl hemma tog morsan och jag en fika och jag fixade till mig lite. Körde sen till Outleten och jag fick en ny tröja av mor i julklapp, sen ner till Skruv och jag satt ensam hemma i min fars hus i cirka 2 timmar. Började sen gå bort till Marie vid 7. Carina kom inte, så det var bara jag, Marie och Agneta. Drack glögg, åt god mat, kaffe och kaka. Blidde även lite alkoholhaltigt! Snackade och hade roligt. Vid halv 12 kom Simon och hämtade mig och vi drog hemåt. Släppte av mig vid glasbaren, dansade, tog några öl och blarrade med Mia, sen hemåt och la mig.

Uppe vid halv 11 idag, stack upp och gosade med lille Liam som jag inte sett på hela fredagen, och det gjorde ont i en mormors hjärta!

Får väl nu ta och fixa till lite här hemma!

1 kommentarer:

Simon sa...

lite alkoholhaltigt????

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: