söndag 6 december 2009

Attans trevligt i Attsjö

Hade vi igår kväll, trots att jag trodde det var i Dädesjö!

Dagen var annars lugn eftersom vi var på glasbaren i fredags, inte lika kul som vanligt. Inte heller lika många känningar. Var hemma vid halv 2.

Var uppe en sväng hos Agnes och Liam, hem och plockade iordning och duschade. Adde och jag gick upp till Agnes igen vid halv 5, för Adde skulle ta hand om Liam medan Agnes skjutsade upp mig till Lessebo och Mia. Tog och delade en cider och sen när Jonny kom hem så drog vi till Dädesjö, trodde jag men det heter ATTSJÖ, så nu kan jag det med!

Kvällen startade med glögg med fin fint tillbehör, sen varm smörgåstårta, goda kakor och en massa öl, vin och Irisch coffee! Bosse, Pia  var också med. Ja, världen e liten: Pia är nu kompis med min gamla kompis Soffi, och Bosses X är ihop med hela Kostas “tappen”!

Vid 12-tiden körde vi då hemåt, (och var skall inte sleven vara?), var ju bara tvungen och ta en runda i glasbaren också men där var inget roligt folk. Hem och la mig!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: