söndag 6 december 2009

Idoler i Kosta

Vaknade vid 11 idag och mådde bra, har kroppen vant sig vid alkohol, eller? Duschade och sen stack jag upp till Outleten, mötte upp Adde, Agnes och Liam. Reeza och Caroline eller Carolina? från Idol var där, skulle varit Camilla också men hon dök aldrig upp! Mötte också upp Pia, Bosse, Ann-Britt och Mats.

Sen stack vi alla hem till mig och tog en fika, Ann och Mia dök också upp, blarrade och snackade som vanligt.

Adde och jag stack sen upp och handlade lite, hem och åt. Sen kom Simon och en kompis till och grabbarna började festa lite, skulle upp till glasbaren. Jobbar där och festar där, ungefär som jag! Ha ha!

Kvällen lugn! Glöm nu inte vara med i min tävling där du kan vinna en platta med Kitto!!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: