lördag 12 december 2009

Hade jag roligt, eller?

Ja, det var nog den roligaste kvällen på mycket länge, träffade en massa folk jag inte sett på 25 år bland annat en gammal pojkvän, inga namn nämnda. Dansade och hade jättekul och hade då den här gamla pojkvännen smygandes runt en hela tiden. När sista dansen var slut, ställde Ann och jag mig i baren och vem kommer inte fram då?

Han skulle sova över så Ann och jag följde med dit, ville snacka gamla minnen! Enligt honom(jag hade förträngt det) var jag visst väldigt elak mot honom när det begav sig. Jag gjorde visst slut med honom för den jävla sopåkarens skull och han ÄLSKADE ju mig! Ja jösses, det hade jag inte en aning om. Ann gick hemåt och jag stannade och snackade med honom tills halv 5. Lullade hemåt och kröp ner hos Ann!

Tokiga, ungdomliga galna tider. Hade roligt och såg väl inte allt på allvar då, men jag fick ju i alla fall två barn med den jävla sopåkaren och dem hade jag inte velat missa!!

1 kommentarer:

Anette J sa...

Vem var det?? Kommer bara ihåg sopis o lilla köttabullen Fransson...Kram Anette J

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: