tisdag 1 december 2009

Elefanterna i mitt tak

levde ett jädrans liv här i natt. Var hemma vid halv 2 och tydligen måste de springa ett maraton i korridorerna innan läggdags, men jag gav igen idag med att spela julmusik högt. . nästan hela dagen.

Satte ihop den smörgåstårta som jag imorgon ska bjuda damerna på, duschade, dammsög och sen gick Adde och jag upp till butiken för att handla och för att få lite motion. Kallare i luften nu så kanske det är lite snö på gång i alla fall?

Låg cirka 40 minuter på min spikmatta och det gav mig tydligen en kick för sen började jag städa hallen uppe och Addes rum och man kan väl säga att det var behövligt! Han städar inte ofta den pojken, var kanske till studenten?

Agnes, Simon och lille gullebullen kom sen ner med den resesäng som mormor nu ska få ha här i huset, kan vara dumt att ha honom i sängen nu när han blivit så rörlig. Fullt fart framåt och reser sig och spanar in det mesta. Spelade julmusik för honom och det gillar han den lille fisen!

Sen en lugn kväll med lite TV och sen min bok av Dan Brown “Den förlorade symbolen”. Får väl se om man får sova nåt i natt, mina “my precious” är ju slut! Åja, det får jag väl ta tills torsdag då jag skall upp till Apoteket!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tack for intiresny Blog

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: