söndag 20 december 2009

Mat hela dan..

Väcktes av telefonen halv 11 idag och tur var väl det, annars kanske man hade trynat än. Nåt straff ska man kanske ha när man springer på glasbaren för jämnan?

Adde och jag körde upp till Lessebo och handlade mer mat till julen, hem och packade upp allt och var sen uppe och hälsade på familjen lite. Hem och kokte en julskinka till och tre rullsyltor, gjorde även rödbetsallad. Diskade och diskade, kändes aldrig som det skulle ta slut eftersom vi givetvis var tvungna att ha lite middag också. Låg även på min spikmatta en timme, givetvis somnade jag och vaknade mer än en gång att jag snarkar. . . högt!  Men ikväll har jag faktiskt unnat mig att se en film och gotta mig lite i soffan.

Nu bok och sängen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Anneli, du snarkar ju inte:-)) Kram Anette J

Agnes sa...

Vilken film har du tittat på? Kram

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: