lördag 26 december 2009

Juldagskvällen

Jaha, då var det röj här och klackarna i taket igen! Ett trevligt gäng! Johanna, Challan, Lotta, Sandra, Michaela, Simon, Agnes, Anna, Adde, Uffe och jag! Sen skulle ju en viss liten K komma också, sms:ade men visste inte hur han skulle komma hit. Bullshit, säger jag! Hade han velat hade han nog fanken kunnat ta sig till Kosta men till Växjö gick tydligen bättre!

Nåväl, vi 10 gick vi sen upp till glasbaren, halt som fanken! Lite mindre folk denna kväll men nog fanken blev man fuller ändå. Agnes och jag var nog sist hem vid kvart över 2, hon ringde till K och skällde ut honom efter noter! Gott, det kan han ha! Tror att jag drattade dit en antal gånger på hemvägen, har lite ont i min höft i dag! Det är farligt med nerförsbacke när man ska hem och det är slirigt på alla sätt och vis!

Sov sen till 2 idag innan jag orkade ta itu med mitt liv och känns inte som om det varit mycket värt idag! Tog itu med min disk, mer disk och mitt golv som var klibbigt av champagne! Sen bädd och dusch. Vid 4-tiden kom Mia och hämtade mig och sen drog vi ner till Skruv på julfest hos Saint Christoffers julfest. Trevligt folk, jultallrik, julklappsutdelning och givetvis mer dricka! Bröt upp vid 10, orkade inte mer varken Mia och jag!

Upp en sväng till Agnes och Simon, hem och blogga och ett samtal med Adde  och nu sängen!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: